lunes, 20 de julio de 2009

yo me dedico a esto (de momento)

Pues no hay nada mejor que preparar un juego para niños y niñas de 7 a 14 años dónde dos hombres se quieren casar y sus familias no están de acuerdo y se enfrentan entre sí (al mas puro estilo Romeo+Julieta) y gracias al amor que sienten el uno al otro y la ayuda de los crios consiguen que todo salga como tiene que salir.

el texto está en català, así que pido disculpas a los lectores y lectoras que no entiendan esta genial lengua que usamos por estas tierras,. Lo que no entendáis me lo decís o si me lo pedís os hago un mini resumen.



Joc de nit de la segona nit

Dia neutre

Es el casament d’en rainbow i en pink. La familia coloretto i pinceletto. Comença el casament. L’alcalde ( julian muñoz) està a punt de casar-los i llavors les famílies es comencen a barallar i cada bàndol s’emporta als seus fills i també a la meitat dels nens . Serà una ginkama separada però igual al final. 4 proves.

Primera proba: el joc de les banderes un equip contra l’altre.

Segona proba: la família van a consultar a la pedra de l’amor. Li formulen una pregunta a la pedra i aquesta els respon que no passa res amb el casament.

Tercera proba: carta d’un familiar on expliquen el lloc on han d’anar. Allà veuran dos monòlegs diferents un que es vol suïcidar i l’altre super nazi.

Quarta proba: s’ajunten les families s’acaba el casament però s’adonen que no està ni el capellà, ni els anells , ni la toya i ho han de buscar. Es fa la festa i els familiars es transformen en I WILL SURVIVE.



Que bonito que es todo por Dior!

3 comentarios:

Alex Pler dijo...

Jo quería un monitor como tú!!!

Abuga dijo...

Y yo un niño com tú, para hacer coreografías chulas!

Anónimo dijo...

preberite celoten blog, kar dober

Datos personales